Relatie

Toonladder Galecop is een openbare basisschool met een diverse samenstelling van kinderen. We werken nauw samen met ouders, leerkrachten en kinderen waarbij er oog is voor iedereen. Het hebben van respect voor elkaar zorgt ervoor dat wij niet alleen mét, maar ook ván elkaar leren. Je bent goed zoals je bent!

In onze lessen besteden wij veel tijd en aandacht aan de sociaal-emotionele ontwikkeling van onze kinderen. De relatie met elkaar staat hierin centraal.

De gymlessen

Onze gymlessen worden verzorgd door een vakleerkracht gym. In deze lessen staan de sociaal-emotionele vaardigheden centraal. Thema’s als omgaan met winst en verlies, samenwerken en het vervullen van verschillende rollen zijn een belangrijk onderdeel van de lessen. Al onze kinderen krijgen les van een bevoegde vakleerkracht vaak samen met de groepsleerkracht.