Kwaliteit

Het bieden van kwaliteit is voor ons belangrijk om onze kinderen zich optimaal te laten ontwikkelen. Hiervoor wordt leerstof afgestemd op de groep en is er extra uitdaging of ondersteuning beschikbaar. Daarnaast is er aandacht voor de sociale-emotionele ontwikkeling door de hele school heen. We hebben kwaliteitszorg hoog in het vaandel staan. Zo is er de benodigde expertise op school om kinderen te ondersteunen als dit nodig is.

Om onze kwaliteit te waarborgen zorgen wij ervoor dat de leerstof is afgestemd op de groep en dat er structureel overleg wordt gevoerd tussen onze leerkrachten. Op deze manier zorgen wij ervoor dat ons onderwijs zo goed mogelijk aansluit bij onze kinderen. Wij onderwijzen onze kinderen met behulp van EDI (Expliciete Directe Instructie). De voorspelbaarheid en de duidelijkheid die dit instructiemodel biedt maakt dat kinderen zich de lesstof makkelijker eigen maken. Door dit model kunnen we de lesstof goed afstemmen op het niveau van de kinderen.