Duurzaam

Buiten in de natuur

Wij zijn trots op onze groene omgeving. We begrijpen de waarde van het groen om ons heen en zien het als een inspiratiebron van leren en genieten. Wij maken dankbaar gebruik van de groene omgeving waarin wij gevestigd zijn. We nemen deel aan duurzaamheidsprojecten zoals: Wecycle en plastic soep. Ook brengen wij kennis en begrip bij voor alles wat bloeit en groeit aan de hand van onze schoolmoestuin.

Duurzame ontwikkelingen

Duurzaamheid vinden wij niet alleen belangrijk buiten in de natuur maar ook in ons onderwijs. Wij vinden het belangrijk dat kinderen vaardigheden leren waar zij hun hele leven plezier van hebben. Kinderen leren bij ons ontdekken wie zij zijn en wat zij kunnen. Dit realiseren wij door een stevige basis mee te geven in de basisvaardigheden. Dankzij deze stevige basis doen zij succeservaringen op en groeit het plezier in leren. Hier hebben zij een leven lang profijt van.