Onze missie en visie

Wat is onze drijfveer?

Samen voelen we ons verantwoordelijk voor alle kinderen op onze school. We zetten in op een brede ontwikkeling in het leerproces op zowel cognitief als sociaal-emotioneel gebied.

De rol van de leerkracht is hierin het stellen van prikkelende vragen en het stapsgewijs begeleiden van onze kinderen naar zelfstandigheid. Met heldere instructie en hoge verwachtingen helpen we kinderen om zich de leerstof van de basisschool eigen te maken.

Waar staan wij voor?

Wij staan als openbare basisschool voor een samenleving waarin we het samen gaan doen. De school is voor ons een maatschappij in het klein. Wij hechten zeer veel waarde aan het op een respectvolle manier met elkaar omgaan zodat iedereen zich geaccepteerd en gerespecteerd voelt. Om dit te realiseren vinden wij het belangrijk om met elkaar in gesprek te gaan en te blijven over allerlei onderwerpen.

Hoe gaan wij dit doen?

Dit doen wij door te werken aan onze vier kernwaarden: