Samen met ouders

Wij betrekken ouders graag bij het leerproces van hun kind. Er zijn verschillende manieren waarop ouders bij ons kunnen meedenken met de school. Denk hierbij aan de oudervereniging en de medezeggenschapsraad. Wij vinden het belangrijk om laagdrempelig benaderbaar te zijn en ouders te betrekken bij ons onderwijs. De deur staat bij ons altijd open!

Elk schooljaar starten wij vanaf groep 6 met het kind-ouder-leerkracht gesprek. Daarna volgt er minimaal nog één gesprek met de leerkracht. Tijdens dit gesprek bespreken we de ontwikkeling van uw kind en kijken we samen wat er goed gaat en wat er nodig is. Ouders worden meegenomen in het proces indien er behoefte is aan extra ondersteuning bij uw kind. Ook kunnen ouders met behulp van de ouderapp Parro de laatste ontwikkelingen volgen. Elke maand volgt er een nieuwsbrief met de laatste ontwikkelingen op onze school zodat u goed op de hoogte blijft. Samen geven we uw kind het vertrouwen wat er nodig is om te groeien.